Etsi lähin Brother-jälleenmyyjä Täältä löydät lähimmän Brother-jälleenmyyjäsi, jolta voit ostaa laitteita, tarvikkeita ja lisätarvikkeita - tai saada apua juuri sinulle oikean tulostusratkaisun löytämisessä Etsi lähin jälleenmyyjä
Brother-muste- ja laserkasetit, tarranauhat ja lämpötulostustarvikkeet Alkuperäisillä muste- ja laserkaseteilla, tarranauhoilla ja lämpötulostustarvikkeilla sekä korkealaatuisella paperilla ja nopeasti vaihdettavilla varaosilla laitteesi toimii moitteetta. Lue lisää!
Parhaat vinkit mikroyrityksen kasvattamiseen 07 marraskuuta 2024 11 joulukuuta 2024 5 minuutin lukuaika Kirjoittaja Brother Maailmanlaajuinen teknologiaratkaisujen ja -palvelujen tarjoaja kotitalouksille ja yrityksille Brother 07 marraskuuta 2024 11 joulukuuta 2024 5 minuutin lukuaika Mikroyritykset ovat loistavia yhteistyökumppaneita, sillä ne tarjoavat henkilökohtaista palvelua. Mikroyritykset ovat loistavia yhteistyökumppaneita, sillä ne tarjoavat henkilökohtaista palvelua. Asiakkaat arvostavat mikroyritysten tarjoamaa tiivistä asiakassuhdetta: asiointia saman yhteyshenkilön kanssa, joka tuntee asiakkaan nimeltä ja ymmärtää aidosti hänen tarpeitaan. Tähän isot monikansalliset yritykset eivät välttämättä pysty. Kotoa käsin pyöritettävän mikroyrityksen haasteena voi kuitenkin olla totutun palvelutason säilyttäminen, kun yritys menestyy ja kasvaa. Tässä ovat parhaat vinkkimme yrityksen kasvattamiseen henkilökohtaisesta palvelusta tinkimättä. 1. Laadi selkeä suunnitelma Tämä saattaa kuulostaa itsestään selvältä, mutta mikroyrittäjienaikaa kuluu yllättävän paljon yrityksen arjen haasteiden ratkomiseen. Joskus jopa niin paljon, ettei aikaa tulevaisuuden suunnitteluun jää. Liiketoimintasuunnitelman laatiminen parantaa kuitenkin merkittävästi kasvustrategian onnistumisen mahdollisuuksia. Siksi kannattaa istua hetkeksi alas ja miettiä tavoitteita realistisesti. Suunnittelutyön tarkoituksena on laatia suunnitelma, jossa kuvataan tarkasti nykytilanne, 3–5 vuoden tavoitetilanne ja tavoitteiden edellyttämät toimenpiteet. Mitä yrityksen kasvattaminen tarkoittaa? Uusasiakashankintaa? Uusien tuotteiden tai palvelujen ottamista valikoimaan? Tavoitteiden on tietenkin oltava relevantteja niillä markkinoilla, joilla laajenemisen on tarkoitus tapahtua. Minkä asiakastarpeen yritys täyttää? Miten yritys tekee sen paremmin tai toisin kuin kilpailijat? Näistä asioista on hyvä keskustella mahdollisten asiakkaiden kanssa, sillä heiltä saa tietoa siitä, mitä he ovat valmiita ostamaan. Jos mikroyritykselläsi on tiiviit suhteet asiakkaisiin, voit tiedustella asiaa heiltä suoraan sen sijaan, että lähettäisit kyselylomakkeen. 2. Opettele luopumaan hallinnasta Mikroyrittäjänä olet saattanut tottua mikromanageeraamaan kaikkia liiketoimintasi osa-alueita. Se voikin olla osasyy yrityksen saavuttamaan suosioon. Koska monet yksinyrittäjätovat rakentaneet yrityksensä tyhjästä, heidän on hyvin vaikea luovuttaa määräysvaltaa muille. Se on kuitenkin väistämätöntä, kun liiketoimintaa kasvatetaan. Niin vaikealta kuin se tuntuukin, huomattava kasvu edellyttää kykyä delegoida tehtäviä muille ja automatisoida työnkulkuja ja prosesseja mahdollisimman pitkälle (tästä lisää jäljempänä). Lisäksi yrityskasvusta voi tehdä haastavaa se, että se vaatii ajattelutavan muutosta. Uusien ihmisten osallistaminen liiketoiminnan laajentamiseen vaatii paljon työtä ja riskejä. Prosessia voi helpottaa rekrytointiyrityksen konsultointi tai verkkopohjaisen rekrytointialustan käyttöönotto. 3. Automatisoi oheistoiminnot Vaikka yrityksen myymä ydinpalvelu tai -tuotevalikoima olisi kuinka yksinkertainen, sen myyminen edellyttää monenlaista hallintoa. Jos et ole tarkkana, yrityksesi kasvaessa oheistoiminnot voivat helposti riistäytyä käsistä ja vaikuttaa asiakaspalvelun laatuun. Tässä automaatiopalvelut ovat suuri apu. Pilvipohjaiset alustat mahdollistavat muun muassa sopimustenhallinnan, markkinoinnin, kirjanpidon, palkanlaskennan ja monien muiden liiketoimintaprosessien ulkoistamisen. Sellaisten prosessien automatisointi, joita ei ole aivan välttämätöntä tehdä itse, vähentää kokonaistyötaakkaa ja vapauttaa aikaa hyvän asiakaskokemuksen luomiseen tai kohdassa 1. mainittuun strategiseen suunnitteluun. Tulostaminen on yksi osa-alue, jolla tilauspalvelusta voi olla apua. EcoPro-tilaus jakaa tulostimen käyttökustannukset kohtuuhintaisiin kuukausieriin, ja muste- tai värikasetit toimitetaan automaattisesti tarvittaessa. Voit siis jatkaa asiakastyytyväisyyden kannalta välttämätöntä tulostamista joutumatta huolehtimaan tulostimen ylläpitoon liittyvästä logistiikasta. EcoPro-tilaus maksaa halvimmillaan vain 1,99 euroa kuukaudessa ja voi auttaa säästämään aikaa ja hallitsemaan tulostuskustannuksia. Lue lisää aiheesta Kotitoimistosi