
MPS (Managed Print Service) Professional tekee yrityksesi tulostamisesta entistäkin helpompaa. Valitse yrityksellesi sopiva sopimus, ja Brother toimittaa automaattisesti ja oikea-aikaisesti alkuperäisiä tulostustarvikkeita sekä ratkaisee nopeasti kaikki laitteeseen liittyvät ongelmat. Voit päivittää sopimustasi ja saada lisää joustavuutta maksujen ja tuen suhteen.
Brother MPS Professional on hyvä valinta yrityksille, jotka arvostavat joustavuutta.
Valitse sopimus sovitun tulostusmäärän tai toteutuneen tulostusmäärän mukaan.
Määritä tulostimesi itse tai Brother-tuen avulla.
Räätälöi sopimuksesi tulostustarpeidesi mukaiseksi.
Brother-asiakasportaalissa seuraat tulostusta helposti ja saat yleiskuvan yrityksesi tulostuskustannuksista.
Voit valita neljännesvuosittaisen ennakoitavan maksusuunnitelman räätälöidyllä paketilla tai maksaa vain yrityksesi tulostamista sivuista toteutuneen tulostusmäärän mukaisesti.
Monet yritykset eivät ole tietoisia nykyisistä tulostuskustannuksistaan tai tulostamiensa sivujen määrästä. Voit valita palveluusi maksun yrityksesi tulostamien sivujen mukaan.
Kaikki yrityksesi tulostamat A4-sivut lasketaan yhdeksi sivuksi ja kaksipuoliset tulosteet kahdeksi sivuksi. A3-tulosteet lasketaan kahdeksi tulostetuksi sivuksi.
Kirjautumalla MPS-portaaliin löydät tiedon yrityksesi tulostamista sivuista, kuinka paljon siirrettyjä tulosteita on jäljellä sekä kuinka monta lisäsivupakettia on ostettu.
Jotta tulostustarvikkeet voidaan toimittaa automaattisesti, on tulostimesi oltava yhteydessä Brotherin MPS Cloud -pilvipalveluun. Tämän yhteyden avulla Brother voi seurata tulostettujen sivujen määrää sekä muste- ja laservärikasettien väritasoja. MPS Cloud lähettää salatut tiedot internet-yhteyden kautta. Tämä tarkoittaa, että Brother ei näe mitä tulostat.
Brother tarjoaa erilaisia kierrätyspalveluita, jotka auttavat yrityksiä saavuttamaan kestävän kehityksen tavoitteensa.
Palvelu sisältää palautusohjelman käyttämillesi tyhjille mustekaseteille ja laserkaseteille. Varmistamme, että käytetyt tulostustarvikkeesi hyödynnetään uusien valmistuksessa tai kierrätetään, jotta ne eivät päädy kaatopaikalle.
Voit ottaa yhteyttä Brotherin tekniseen tukeen koska tahansa MPS-portaalin kautta.
Ei. Brother MPS-palveluratkaisun keskeiset palvelut, kuten laitteiden seuranta, huolto, tulostusmäärään perustuva laskutus ja tarviketoimitus, eivät käsittele tulostettua tietoa.
MPS-sopimukseen sisältyy aina takuupaketti, joka tarjoaa sinulle pidemmän takuuajan ja kattaa kuluvat osat. Valitse seuraavista:
tai
* Edellyttää, että laite rekisteröidään Brotherin verkkosivuilla 60 päivän sisällä ostopäivästä.